Učilnica s pohištvom in postavitvijo, kjer se lahko tako učitelji kot učenci gibajo, stojijo, kolesarijo, delajo v manjših skupinah, otroci pa ob tem še veliko učinkoviteje osvojijo znanje? Bi vam bila všeč?
Ali šolski hodnik, na katerem je na tleh označena tekalna steza, da otroci mimogrede osvojijo pravila, ki veljajo v prometu? Oziroma učilnica na prostem, kjer se lahko med učno uro razgibajo na svežem zraku?
Kaj pa šole pri nas? Je otrokom in učiteljem prijetno v prevladujočem modelu šolskih prostorov? Kako bi lahko zmanjšali sedenje otrok v šoli z arhitekturnimi rešitvami in naredili učilnice in druge šolske prostore prijetnejše za učenje?
Kakšne so možne rešitve in kakšne so prakse v tujini?
Kakšno znanje in izkušnje o tem imamo doma?
O tej pomembni in zelo aktualni temi bodo v sredo, 11. maja 2022, od 14.00, v sejni sobi Inštituta za šport (IŠ) ter »v živo« na spletu z aplikacijo Zoom razpravljali:
K premišljevanju o tem, kakšne prostore in zunanje površine šol si za naše otroke želimo v prihodnje, vabljeni vsi, ki te prostore oblikujete ter (so)ustvarjate, predstavnike javnega zdravja in oblikovalce politik in starše, ki zelo dobro poznate potrebe svojih otrok.
Vabljeni k udeležbi!
Povezava do neposrednega prenosa dogodka preko Zooma
Deli naprej